Reprezentanţii reţelei de socializare TikTok au anunţat că platforma online, specializată în difuzarea de videoclipuri scurte, a devenit partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes, informează AFP.
„TikTok va oferi acestui eveniment cultural major, operelor cinematografice prezentate şi tuturor artiştilor săi talentaţi o vizibilitate largă în rândul celor peste 1 miliard de utilizatori ai săi din lumea întreagă„, au precizat directorii reţelei de socializare, filială a grupului chinez ByteDance.
Ei au promis că îi vor ajuta pe utilizatori să descopere „dintr-un unghi inedit culisele festivalului, celebra paradă a vedetelor pe treptele de la Cannes şi întâlniri online cu diverşi artişti” şi că vor lansa o competiţie de videoclipuri scurte ai cărei câştigători îşi vor primi premiile în timpul festivalului de pe Croazetă.
TikTok s-a alăturat astfel listei de parteneri oficiali ai Festivalului de la Cannes, din care fac parte creatorul de bijuterii Chopard (care realizează trofeul Palme d’Or), producătorul de automobile BMW şi gigantul din industria produselor de lux Kering.
Cea de-a 75-a ediţie a Festivalului de la Cannes, care se va desfăşura în perioada 17-28 mai, va fi marcată de o nouă imagine a evenimentului: postul Canal+ a fost înlocuit în calitate de partener media de France Televisions şi Brut, o schimbare ale cărei pimplicaţii vor fi dezvăluite joi, într-o conferinţă de presă.