Numerele de urgență din întreaga lume ce pot fi apelate off-line și lista adăposturilor de protecție civilă din România disponibile în Aplicația InfoCons

Social

În contextul situației cauzate de tragedia din Turcia, InfoCons vine în sprijinul cetățenilor cu Aplicația Gratuită InfoCons ce cuprinde informații utile în 33 de limbi. Astfel, având în vedere cadrul nefericit produs de cutremurul din Turcia, InfoCons, prin Aplicația Gratuită InfoCons, unică la nivel international, dezvoltată independent și transparent și în strânsă legătură cu Programul de Informare la nivel internațional Consumers Protection , vine în sprijinul cetățenilor cu:

– Numerele utile și de urgență la nivel județean, national și international ce pot fi apelate și off-line regăsite în secțiunea SOS.
Aplicația InfoCons cuprinde numerele pentru Urgențe, Ambulanță, Poliție, Pompieri, Protecția Consumatorului, Protecția Copilului etc în secțiunea SOS – denumire pe care o poartă și butonul de pe prima pagină a aplicației – pe care orice cetățean îl poate apăsa la nevoie.
– Harta cu adăposturile de protecție civilă din România ce poate fi consultată în funcție de locația fiecărui cetățean.

Aplicația InfoCons pune la dispoziția consumatorilor, în aceeași secțiune SOS, lista adăposturilor de protecție civilă din România. Astfel, în funcție de zona aleasă de fiecare consumator în parte, aplicația generează automat harta cu adăposturile de protecție civilă. În cazul situațiilor de urgență majoră, consumatorii pot apela la această hartă pentru a alege cele mai apropiate adăposturi pentru protecție civilă. Pe teritoriul României se regăsesc 4538 de adăposturi de protecție civică care sunt distribuite în toate județele țării.

Dreptul la informare este un drept fundamental al cetățenilor, iar mai ales în situațiile de urgență, acest drept este unul esențial. În momentele de criză, orice minut contează și poate face diferența. Astfel, scurtarea procesului de căutare a numerelor de urgență prin colectarea acestora într-o singură aplicație înseamnă câștigarea unor minute în plus, minute care în unele situații sunt esențiale.

Totodată, ținându-se cont de situația actuală care ne-a demonstrat importanța adoptării unor măsuri de securitate, consumatorii pot verifica dacă au sau nu locuința asigurată printr-o poliță de asigurare obligatorie PAD.
„În contextul geopolitic și situației globale de securitate, accesul direct, GRATUIT și nemijlocit la informare cu privire la soluționarea unor probleme imediate de tip acces la numere de telefon de urgență, trebuie să fie o normalitate indiferent de etnie, sex, vârsta, religie, cetățenie și în acest considerent InfoCons aduce în premieră, la nivel global, prima soluție unitară prin care cetațeanul poate avea acces direct, simplu și eficient la numere de telefon de urgență în cadrul Aplicatiei Inovative, Unice la nivel global, InfoCons. ”
Sorin Mierlea – Președinte InfoCons

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *