Activitatea de relaţii cu publicul a ASF se va desfăşura numai prin telefon

Social

‘Având în vedere recomandările Guvernului României și ale Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență privind adoptarea unor măsuri pentru prevenirea îmbolnăvirii cu coronavirus (COVID-19), Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F.) a luat decizia ca, în perioada 13-31 martie 2020, activitatea de relații cu publicul să se desfășoare numai prin telefon sau prin corespondență electronică”, potrivit unui comunicat de presă al ASF.

“Consumatorii vor putea obține în continuare informațiile care le sunt necesare, la Call Center – Telverde 0800 82 56 27, pe toată durata programului de lucru al Serviciului Relații cu Publicul, care poate fi regasit aici. De asemenea, aceștia pot adresa petiții pe site-ul www.asfromania.ro prin intermediul formularului online de Depunere Petiție/Reclamație/Sesizare.

După data de 31 martie 2020, urmează să fie adoptate noi decizii privind activitatea de relații cu publicul, în funcție de evoluția situației, acestea urmând să fie comunicate în timp util, se arată în comunicat”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *