Litoral

Destinaţia Mamaia Constanţa, în atenţia tour-operatorilor italieni

Lifestyle Travel

Italienii caută distracţie, relaxare şi pachete turistice cu minim 5 nopţi de cazare în staţiunea Mamaia. Sunt primele concluzii ale Târgului de Turism TTG Travel Experience de la Rimini din acest an, eveniment la care Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa participă pentru prima dată.

Ziua de 9 octombrie a avut la standul României oaspeţi de seamă din Italia. Consulul General al României la Bologna, Edmond Neagoe, a participat la deschiderea evenimentului TTG Travel Experience şi a salutat iniţiativele promovării ţării noastre în Italia.

Câţiva dintre cei mai importanţi tour operatori de pe piaţa italiană s-au întâlnit la Rimini cu reprezentanţii OMD Mamaia Constanţa pentru a continua discuţiile începute vara aceasta, în info-trip-ul care a prezentat tour operatorilor şi jurnaliştilor străni tot ceea ce destinaţia Mamaia Constanţa are de oferit:

„Ne bucurăm de prezenţa în număr mare la desk-ul Mamaia Constanţa atât a turiştilor, cât şi a tour-operatorilor italieni. Cu câţiva dintre ei am început deja discuţiile pentru a include staţiunea Mamaia în cataloagele de prezentare din Italia, dar şi pentru a concepe primele pachete care vor fi introduse pe piaţa turistică italiană din 2025. Turiştii italieni tineri caută distracţie şi să fie prezenţi la festivalurile de muzică din destinaţia noastră, iar cuplurile tinere vor pachete de relaxare în staţiunea Mamaia. Nostalgici, italienii care au vizitat Constanţa şi staţiunea Mamaia în urmă cu peste 20 de ani, vor să revină pe litoral. Suntem încântaţi de ospitalitatea italienilor şi de modul în care am fost primiţi la TTG Travel Experience”, susţine George Măndilă – Preşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.

„Tour operatorii italieni sunt interesaţi de pachete turistice complete care trebuie să includă şi componenta culturală a destinaţiei. Turiştii interesaţi sunt familiile care au copii şi tinerii care caută distracţia! Am constatat că există cerere pentru o componentă nouă în care putem include Destinaţia Mamaia – Constanţa pe harta organizării evenimentelor de tip business, deci nu ne rămâne decât să punem în contact hotelierii din staţiunea Mamaia cu cei care s-au întâlnit cu noi la Rimini în acest an.

Evenimentele de acest gen la care participă reprezentanţi din zona turismului internaţional ar oferi o oportunitate extraordinară de a aşeza Mamaia în rândul staţiunilor turistice căutate din întreaga Europă”, declară Sebastian Puznava – Vice – Preşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.
Standul României din Italia a fost reprezentat în acest an de 17 firme din sectorul turistic românesc.
TTG Travel Experience este evenimentul italian de referinţă pentru promovarea turismului global în Italia şi pentru marketingul ofertei turistice italiene în lume. Piaţa italiană reprezintă o prioritate strategică pentru destinaţia Mamaia Constanţa. Italia se află în topul primelor ţări care aduc turişti străini în România, vizitatorii fiind tot mai atraşi de cultura românească, de city break-uri, natură, dar şi de turismul de tip wellness, cel activ şi de aventură.
Participarea OMD Mamaia Constanţa la târgurile internaţionale de turism face parte din activităţile OMD-ului pentru promovarea destinaţiei.

Înfiinţată anul trecut, asociaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Transmite
George Măndilă – Preşedinte
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia- Constanţa
Oana Silviana Crăciun
Dep. Comunicare şi Relaţii Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *