Ford România lansează serviciul de reparaţii auto „Door-to-door”, din cadrul campaniei #StaiAcasă, prin care compania preia maşinile clienţilor, iar ulterior reparaţiei le livrează înapoi proprietarilor, potrivit unui comunicat remis miercuri de Ford.
Unităţile de reparaţii auto Ford rămân deschise pentru a ajuta clienţii care au nevoie să circule să poată face acest lucru prin intermediul campaniei #StaiAcasă, se menţionează în comunicat.
Lansată ca urmare a crizei de Coronavirus, campania #StaiAcasă asigură, contra cost, preluarea, repararea, igienizarea şi livrarea maşinilor clienţilor, precizează Ford România. De asemenea, proprietarii beneficiază de rezumate video ale serviciilor realizate. Astfel, Ford se asigură că autoturismele şi autoutilitarele sunt predate în siguranţă după intervenţiile în service.
În timpul preluării/reparării/livrării vehiculului, se vor folosi mănuşi de unică folosinţă, mască de protecţie precum şi folii de plastic pentru volan şi scaune. Elementele maşinii expuse la atingere se vor dezinfecta cu agenţi speciali aprobaţi
de Ministerul Sănătăţii, precizează Ford România.
Rezumatul video realizat prin Ford Video Check permite clienţilor să vadă şi să aprobe clar lucrarea recomandată şi costul acesteia. Verificarea video poate fi accesată prin orice dispozitiv compatibil, cum ar fi un smartphone, tabletă sau computer.