Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, vă informăm că Inspectoratul General pentru Imigrări transmite documentele emise cetăţenilor UE/SEE/CH şi membrilor de familie, străinilor , precum şi persoanelor fizice sau juridice, la sediul social, domiciliul sau reşedinţa din România a solicitantului/titularului.
Astfel, dacă doriţi transmiterea documentelor prin oficiul poştal, în momentul depunerii solicitării de eliberare a documentelor (permis de şedere, carte de rezidenţă, aviz de angajare sau de detaşare, document de călătorie), este necesar să prezentaţi dovada plăţii tarifului privind expedierea documentelor.
Plata sumelor reprezentând tariful pentru expedierea documentelor se va efectua de către solicitanţi/cetăţeni la ghişeele oficiilor poştale (prin numerar sau card bancar) pentru care se va primi dovada plăţii, respectiv factura.
Contravaloarea serviciilor de curierat este de 21,32 lei (respectiv suma de 17,92 lei fără TVA), sumă ce va fi achitată de beneficiari în contul numărul RO41 BRDE 410S V372 8482 4100 deschis la BRD GSG SA.
Comunicat de presă – Inspectoratul General pentru Imigrări