Netflix a anunțat că va începe să dezactiveze automat sute de mii de conturi, cu un motiv bine întemeiat.
Utilizatorii care au conturi inactive de mult timp, adică de un an sau chiar mai mult, vor primi din partea companiei o notificare pe mail, prin care vor fi întrebați dacă vor să rămână abonați la serviciul de streaming.
Dacă utilizatorul nu răspunde deloc sau transmite că dorește să-și întrerupă abonamentul, Netflix îi va dezactiva contul. Mai departe, dacă persoana dorește să-l reactiveze, va descoperi că serviciul i-a păstrat istoricul de vizionare și preferințele, pentru atunci când va dori să se întoarcă.
„Știți acel sentiment frustrant când realizați că v-ați înscris pentru ceva ce nu ați folosit niciodată? La Netflix, ultimul lucru pe care ni-l dorim este ca oamenii să plătească ceva ce nu utilizează”, a declarant Eddy Wu, Product Innovation Director Netflix.
„Așadar, îi rugăm pe toți cei care nu s-au uitat la nimic pe Netflix de un an sau mai mult să ne confirme dacă își doresc să-și păstreze abonamentul.
Și vom face același lucru și de acum încolo. Membrii vor începe deja să vadă notificările pe e-mail sau în aplicație. Dacă nu confirmă că își doresc să rămână abonați, le vom anula automat subscripțiile”, a adăugat acesta.