La două zile de la dezvăluirea noului BMW Seria 1, constructorul bavarez aduce în prim plan modelul X1. Noul BMW X1 facelift primește funcții de ultimă oră și un sistem de propulsie nou. Partea frontală, cu o grilă mai mare, redesenată, îi asigură o atitudine intimidantă celui mai mic SUV de la BMW.
Aceasta este flancată de faruri mai înguste, iar sub ea se află o bară cu faruri de ceață integrate și prize de aer cu dimensiuni mai generoase. În partea opusă, X1 facelift vine standard cu un șorț spate în culoarea caroseriei.
Fiecare versiune, începând cu X1 și până la xLine, Sport Line și M Sport, a primit un look individual, care să-i confirme personalitatea. Cea din urmă vine la pachet cu suspensie M Sport coborâtă, cu finisaje BMW Individual High-Gloss Shadow și cu pachet M Aerodynamics.
Pe piață vor fi disponibile trei culori exterioare noi: Misano Blue metallic (exclusiv pentru versiunea M Sport), Jucaro Beige metallic, și BMW Individiual Storm Bay metallic, dar și jante cu model nou.
În vara acestui an, odată cu lansarea pe piață, noul BMW X1 facelift va putea fi comandat cu motoare cu trei și patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, toate în conformitate cu noile norme de poluare EU6d-temp. X1 sDrive16d și X1 xDrive25d se supun deja normelor EU6d. Nu mai puțin de 16 combinații de motoare și transmisii vor fi disponibile în gamă.
BMW X1 sDrive16d oferă 116 cai putere și este cuplat fie la o transmisie manuală cu șase trepte, fie la una automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj.
BMW X1 xDrive25d vine cu 231 de cai putere și un cuplu de 450 Nm, pentru un sprint de la 0 la 100 km/h în 6,6 secunde.
BMW X1 xDrive25i are tot 231 de cai putere, dar transmisie Steptronic cu opt trepte și gonește de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde.
În gamă apare și primul plug-in hybrid, sub capota versiunii BMW X1 xDrive25e, echipat cu o baterie cu o capacitate de 9,7 kWh și autonomie electrică de peste 50 de kilometri. această versiune va intra în producție în martie 2020.