Poșta Română

Poşta Română continuă campania de donare de sânge lansată în urmă cu doi ani

Social

Familia Poştei Române continuă de 3 ani să salveze vieţi – 950 de donatori, 430 de litri recoltaţi, 2.850 de vieţi salvate

Poşta Română continuă să salveze vieţi prin campania „Donează parte din viaţa ta”, iniţiativă care a debutat în ianuarie 2022. Astăzi, a avut loc ediţia cu numărul 8 a campaniei de donare de sânge, la care s-au înscris 60 de participanţi, cei mai mulţi dintre aceştia fiind donatori fideli, sporind astfel calitatea sângelui recoltat.
Luna decembrie a început la Poşta Română cu cel mai frumos cadou pe care îl putem oferi cuiva: o viaţă salvată. Acţiunea de donare de sânge a avut loc la sediul central al Companiei, unde 42 de angajaţi au reuşit să doneze 19 litri de sânge, cu care vor putea fi salvate cel puţin 126 de vieţi.

Campania „Donează parte din viaţa ta” a strâns, până acum, 950 de donatori, a colectat 430 de litri de sânge şi a contribuit ipotetic la salvarea a 2.850 de vieţi. Această iniţiativă reprezintă mai mult decât un simplu gest umanitar: este o dovadă a angajamentului nostru faţă de comunitate.

Este al doilea an în care Compania Naţională „Poşta Română”, prin structura de Responsabilitate Socială, organizează, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti, campanii de donare de sânge „Donează parte din viaţa ta!” Prin aceste campanii, Poşta Română îşi propune să contribuie la susţinerea şi încurajarea acţiunilor de donare benevolă de sânge în rândul angajaţilor săi.

Anual, doar 2% dintre români donează sânge, un procent alarmant de mic în raport cu nevoile critice ale pacienţilor. România se confruntă cu o criză constantă de donatori, deşi oricare dintre noi, în orice moment, ar putea avea nevoie de ajutor sau ar putea fi alături de cineva care depinde de o transfuzie. La nivel naţional, cererea zilnică depăşeşte 1.000 de litri de sânge, iar fiecare donator, cu doar 450 ml de sânge, poate oferi şansa la viaţă pentru trei persoane.
Elemente de background:

Compania Naţională „Poşta Română” este singura companie de curierat şi servicii poştale din România care ajunge în toate colţurile ţării, fiind principalul furnizor de servicii poştale la nivel naţional, iar investiţiile majore şi constante realizate de companie în ultimii ani în tehnologie şi digitalizare ne permit să asigurăm populaţiei servicii de cea mai bună calitate.

Începând cu anul 2023, Poşta Română a înfiinţat structura Responsabilitate Socială, implicându-se constant în iniţiative sociale şi comunitare, vitale pentru comunităţile deservite. Prezenţa noastră în acest tip de acţiuni, de proiecte, ne sporeşte apropierea de clienţii noştri comerciali, ne apropie de comunităţi şi ne conturează imaginea unei companii care se implică în rezolvarea nevoilor societăţii.
Comunicare şi Relaţii Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *