Cu ocazia Zilei Internaţionale a Persoanelor Vârstnice, Compania Naţională „Poşta Română” îşi reafirmă angajamentul de a continua să-i susţină pe seniorii României, recunoscând rolul esenţial pe care aceştia îl joacă în comunitate.
Multe dintre poveştile de viaţă pe care le întâlnim la ghişeele noastre sau în timpul livrărilor la domiciliu sunt o mărturie a experienţei lor de viaţă. Suntem mândri că avem ocazia să fim aproape de ei şi pe lângă asigurarea serviciilor poştale, precum distribuirea drepturilor băneşti şi sociale care li se cuvin, facturi, scrisori ori alte trimiteri poştale, le oferim sprijinul moral de care au nevoie, atunci când se simt singuri.
De multe ori, poştaşul este, poate, singurul om care deschide uşa constant unui senior, îl poate ajuta cu mici cumpărături, o pâine ori poate medicamentele salvatoare. Pentru unele persoane, poştaşul nu este doar un mesager cu veşti de departe, ci devine confidentul şi prietenul căruia i se povestesc şi bunele şi relele, ajutându-i, astfel să se simtă conectaţi cu lumea şi neuitaţi de cei din jur.
Datorită acestei legături strânse a Poştei Române cu toţi membrii comunităţii, înţelegem importanţa unei atitudini calde şi respectuoase faţă de vârstnici, iar grija pentru aceştia este una dintre valorile noastre de bază. Ne dorim ca, în fiecare interacţiune, fie ea directă sau prin serviciile noastre poştale şi de curierat, să oferim nu doar calitate, ci şi un sentiment de siguranţă şi sprijin.
„Cu o istorie de 162 de ani, Poşta Română rămâne singura companie de curierat şi servicii poştale din România, care ajunge în toate colţurile ţării, dovedind întotdeauna profesionalism şi punând mai presus de orice grija faţă de clienţii noştri, în special faţă de seniori. Fie că a fost vorba despre livrarea cardurilor de energie, distribuirea pensiilor înainte de Sărbătorile de Paşte sau distribuirea deciziilor de recalculare, s-a reuşit totul printr-o mobilizare exemplară a salariaţilor din Poşta Română. Poştaşul a rămas, în special în micile comunităţi, singura conexiune cu exteriorul şi accesul la informaţie. Suntem dedicaţi permanent să oferim seniorilor tot sprijinul de care au nevoie, atât prin servicii poştale accesibile, cât şi prin simpla interacţiune, atât de vitală în unele cazuri”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale „Poşta Română”.
În spiritul acestei misiuni, Poşta Română a implementat o serie de iniţiative destinate seniorilor. De exemplu, deşi parte a strategiei de digitalizare şi modernizare, achiziţia celor 9.000 de PDA şi dispozitive mobile care au ajuns, deja la poştaşii noştri, le vor oferi seniorilor posibilitatea de a-şi plăti facturile şi alte taxe datorate statului direct la curierul poştal, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la oficiul poştal, economisind timp şi efort.
De asemenea, Poşta Română, în plin avânt al digitalizării, a răspuns, de curând, invitaţiei lansată de PostEurope şi s-a alăturat campaniei Keep Me Posted EU derulată la nivel european, în cooperare cu Cepi, Intergraf şi FEPE, care aduce în prim plan alegerea consumatorilor, în marea lor majoritate seniori mai puţin familiarizaţi cu comunicarea online, în ceea ce priveşte modul în care sunt conectaţi cu lumea înconjurătoare, fără a fi îngrădiţi în vreun fel. De altfel, unul dintre angajamentele Poştei Române este „de a nu lăsa pe nimeni în urmă” şi de a asigura conectarea cu lumea înconjurătoare prin metode clasice, tradiţionale, atât timp cât va fi nevoie.
Poşta Română va continua să fie alături de dumneavoastră, oferindu-vă sprijinul şi respectul nostru necondiţionat, aşa cum ne-aţi onorat şi dumneavoastră cu încrederea acordată de-a lungul timpului.
Comunicare şi Relaţii Publice