Creatorii de conţinut vor primi un procent din veniturile generate de reclamele pe care TikTok le va afişa alături de clipurile video, însă banii vor ajunge doar la o parte dintre utilizatorii platformei.
TikTok a anunţat că va avea un program, pe care-l va numi Puse, în cadrul căruia va afişa reclame alături de unele dintre clipurile video din cadrul platformei. Autorii clipurilor respective vor primi un procent din veniturile generate de reclame.
Programul anunţat de TikTok seamănă, până la un punct, cu ceea ce face YouTube de mulţi ani. Doar că platforma chineză va fi mult mai selectivă, cel puţin la început.
Viitoarele reclame, care, probabil, vor aduce frustrare celorlalţi utilizatori, vor fi afişate doar alături de cele mai populare 4% dintre filmări. În plus, vor fi eligibile să primească bani doar conturile care au peste 100.000 de urmăritori.
Împărţirea banilor din aceste reclame între TikTok şi utilizatori se va face 50/50. Din nou, procentul este aproape de ceea ce practică YouTube, care oferă chiar 55% creatorilor de conţinut.
Programul TikTok Pulse va fi lansat în Statele Unite în iunie. Compania chineză spune că deja, din toamnă, vor începe să fie incluse în acesta şi alte ţări.