Twitter a publicat datele pentru al patrulea trimestru din 2018: a fost foarte pozitiv din punct de vedere economic, dar dezamăgitor în ceea ce privește numărul de utilizatori.
Între octombrie și decembrie, rețeaua socială a generat venituri de 909 milioane de dolari (aproximativ 800 de milioane de euro: cu 24% mai mult decât anul trecut), cu un profit net de 244 milioane de dolari (215 milioane euro) , sau 33 cenți pe acțiune (0,29 eurocenți).
De asemenea, pentru prima dată, compania a făcut publice datele privind utilizatorii zilnici : în al patrulea trimestru, 126 milioane, cu 9% mai mult decât în 2017, în timp ce utilizatorii lunari au fost 321 milioane, cu 9 milioane mai puțini decât în 2017 și cu 5 milioane mai puțin decât al treilea trimestru.
Potrivit Twitter, această scădere s-a datorat, printre altele, reducerii notificărilor trimise utilizatorilor prin e-mail, întreruperii serviciilor SMS cu plată, pe unele piețe și a unor modificări datorate GDPR, noua reglementare a confidențialității intrată în vigoare în luna mai în Uniunea Europeană.