Compania Naţională ,,Poşta Română”, partenerul de business al mediului de afaceri, a lansat o soluţie rapidă de gestionare integrată a încasărilor cash prin care facilitează colectarea, depozitarea şi transferul numerarului în conturile proprii, pentru companii, persoane fizice autorizate şi alte entităţi.
MyCash, noul serviciu, permite companiilor, respectiv oricărui client persoană juridică, ca în baza unui protocol încheiat cu Poşta Română, să depună numerar la orice subunitate poştală, care apoi este transferat electronic în contul bancar al clientului. ,,Prin MyCash ajutăm companiile să se conformeze prevederilor legale privind operaţiunile de plăţi şi încasări cu numerar, printr-un canal sigur pentru depunerea şi transferul fondurilor, reducând sarcina logistică şi financiară a celor care manipulează frecvent numerar”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale ,,Poşta Română”.
Clienţii au acces la o reţea extinsă de aproximativ 5.000 de subunităţi poştale, în mediul urban şi în cel rural, în orice moment al unei zile lucrătoare şi pe tot timpul programului de lucru al subunităţilor poştale.
De la lansarea serviciului MyCash, în luna noiembrie 2023 şi până astăzi, s-au înregistrat depuneri în valoare de aproape 4 milioane de lei. Pe primele 3 locuri s-au situat judeţele Teleorman, Hunedoara şi Argeş.
Schema completă a serviciului MyCash poate fi accesată la linkul: https://www.posta-romana.ro/a1743/solutii-business/solutii-integrate/in-romania/mycash.html.
Comunicare şi Relaţii Publice