Începând cu luna septembrie, automobilele Volkswagen vor avea un logo mai simplu și mai modern adaptat la noile tendințe din lumea digitală. Noul logo va fi introdus în premieră pe Golf 8.
Volkswagen a anunțat joi că va prezenta un nou logo cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Producătorul german susține că a simțit nevoia unei noi identități vizuale ca urmare a scandalului Dieselgate, care a determinat compania să schimbe radical strategia prin planificarea a numeroase modele electrice.
Volkswagen nu a oferit încă nicio imagine cu noul logo, însă menționează că acesta este „mai tânăr, mai digital și mai modern”.
Practic, Volkswagen va renunța la efectul 3D al celor două litere V și W din componența logo-ului în favoarea unui design bidimensional, cunoscut în lumea digitală drept „flat”. Literele V și W vor fi integrate în continuare într-un cerc, însă nu se vor mai atinge. Pe modelele constructorului, logo-ul va fi alb pe un background negru, în timp ce viitoarele modele de performanță GTI vor avea o versiune roșie a logo-ului.
„Actualul logo a devenit greu, într-un fel imobil, în special în era digitală de astăzi. Noul logo a fost redus la componentele esențiale. Este plat, deschis, plin de contrast și ușor de perceput”, explică Jochen Sengpiehl, directorul de marketing al Volkswagen.
Simultan cu noul logo, Volkswagen va opera o mică schimbare și în culorile oficiale ale constructorului. Pe lângă alb și albastru închis, o nuanță de albastru deschis va deveni de asemenea una dintre culorile oficiale ale mărcii.