Marea finală a Social Impact Award România, competiția care încurajează tinerii cu idei de afaceri sociale, la nivel international, a avut loc joi, 3 octombrie.
În urma pitch-urilor celor 12 echipe finaliste, juriul a selectat trei echipe care au câștigat premii în valoare de câte 1500 de euro și ocazia de a merge în Kiev în luna decembrie, pentru a cunoaște echipele câștigătoare din celelalte 16 țări SIA, în cadrul SIA International Summit.
Cele 3 echipe care au câștigat competiția Social Impact Award România 2019 sunt:
Parentool – o platformă online adresată părinților ce are drept scop schimbarea pattern-urilor comportamentale și oferă conținut personalizat și acces la o serie de specialiști pregătiți să răspundă întrebărilor și provocărilor părinților în educarea copiilor.
Øko este un eco-streetwear brand ce produce tricouri sustenabile de înaltă calitate realizate din resturi de bumbac și sticle de plastic, tricouri ce au designuri streetwear și minimaliste create de artiști locali.
Olarsons construiește un mediu sigur de gândire, unde adună și (re)conectează inovatori, cercetători și comunități sub același acoperiș.
Un hub de creație menit să aducă arta și inovația în inimile oamenilor.
Pe lângă cele 3 premii în valoare de 1500 de euro, finaliștii au avut ocazia să câștige 500 de euro, premiu venit în baza Voturilor Comunității.
Această etapă a adunat 4476 de voturi, iar echipa care a obținut cel mai mare număr de voturi a fost Mentee. Echipa creează o platformă care vizează oferirea unui ghid în carieră sub formă de mentorat. Astfel se realizează procesul de selecție din mulțimea de informație pentru a concepe un traseu profesional
Social Impact Award România în 2019 a fost organizat de Social Innovation Solutions, Global Shapers Bucharest Hub și Universitatea Alternativă.