anaf

ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

Social

În contextul raspandirii infectiei cu coronavirus (COVID-19), Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot îndeplini utilizand metode de comunicare la distanta.

1. Pentru depunerea declaratiilor fiscale, prin intermediul urmatoarelor servicii electronice oferite de ANAF si MFP:
1.1. Spatiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro;

Pentru înrolarea în SPV puteti accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea urmatorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

1.2. Depunere on-line
Informatii suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agentiei, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Declaratiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizand certificate digitale calificate.

Formularele/declaratiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili si prin fax sau servicii de curierat.

Datele de contact ale unitatilor fiscale sunt disponibile la urmatorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm
2. Pentru efectuarea platilor, prin intermediul urmatoarelor servicii oferite de terti:
2.1. Internet banking;
2.2. www.ghiseul.ro;

Informatii generale în domeniul fiscal si IT puteti obtine prin apelarea Call-center-ului, la numarul de telefon 031.403.91.60.
Informatii în scris pot fi obtinute astfel:

a) contribuabilii înrolati în Spatiul Privat Virtual:
– prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obtine informatii generale în domeniul fiscal si IT precum si informatii privind situatia fiscala proprie;

b) contribuabilii care nu sunt înrolati în Spatiul Privat Virtual:
– prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agentiei – pot obtine informatii generale în domeniul fiscal si IT.

Contribuabilii pot obtine noutati legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spatiul Privat Virtual si pe site-ul Agentiei. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atat în Spatiul Privat Virtual, cat si pe site.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii ca lucrul cu publicul se desfasoara în unitatile fiscale exclusiv în incinta spatiilor destinate primirii contribuabililor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *