Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a avut, pe data de 8 septembrie 2020, o întâlnire cu reprezentanţii unei importante instituţii de recuperări creanţe.
Tema principală a discuţiei a fost identificarea modalităţilor prin care compania poate deveni un partener de dialog în vederea sprijinirii cetăţenilor care apelează la procedura insolvenţei pentru persoane fizice, potrivit unui comunicat de presă al ANPC.
La discuţii au participat Eduardt Cozminschi, Preşedinte ANPC, Paul Anghel, Director General ANPC, Eduard Olteniceanu Secretar General ANPC şi Dana Munteanu, Director Direcţia de Insolvenţă a Persoanelor Fizice.
În cadrul întâlnirii, reprezentanţii companiei de recuperare creanţe au adus la cunoştinţa ANPC o serie de măsuri deja luate pentru a veni în sprijinul debitorilor, pe parcursul stării de alerta, precum şi disponibilitatea identificării de noi instrumente favorabile clienţilor de bună credinţă ce apelează la procedura insolvenţei, modalitate de soluţionare a imposibilităţii de plată care depăşeste 90 de zile.
ANPC îi asigură încă o dată pe toţi cetăţenii că va continua acţiunile sale de consiliere gratuită a persoanelor ce au întârzieri mai mari de 90 de zile la plata datoriilor şi caută noi căi de dezvoltare a activităţii desfăşurate de Direcţia de Insolvenţă a Persoanelor Fizice.