eMAG România se extinde în 5 noi țări europene, în urma fuziunii dintre eMag Ungaria şi Extreme Digital.
Grupul eMAG a anunțat achiziția Extreme Digital, unul dintre cele mai mari magazine online din Ungaria, urmând să creeze unul dintre cei mai mari retaileri din Centrul și Estul Europei, capabil să concureze cu marile grupuri internaționale.
eMAG se extinde astfel în alte cinci țări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria. eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe piața din Ungaria prin fuziunea cu Extreme Digital.
eMAG este prezent în acest moment în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia. Pe lângă partea de comerț online, eMAG mai deține și retailerul de haine Fashion Days, compania de service pentru electronice Depanero și firma de curierat Sameday. De asemenea, deține un alt retailer de electronice, PC Garage.
Extreme Digital era prezentă și în pe piața din România.
“Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi și Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experiența lor, alături de tehnologia și know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o țintă de un miliard de euro în șase ani”, spune lian Stanciu, CEO eMAG.
În urma fuziunii, eMAG România va deveni acționar majoritar al noii entități, cu 52% din acțiuni, restul de 48% revenind acționarilor Extreme Digital. Finalizarea tranzacției este condiționată de primirea acordului autorităților de concurență.
Balazs Varkonyi, în calitate de CEO, și Gyula Kelemen, în calitate de CFO, alături de Cătălin Diț, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosită în Ungaria și în cele cinci țări noi va fi cea dezvoltată de eMAG.
Extreme Digital este un jucător important pe piața de retail din Ungaria, care folosește un model de afaceri hibrid ce îmbină comerțul online cu cel offline. Astfel clienții pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, în cele 16 magazine pe care le deține.