Reţeaua de socializare Instagram, deţinută de compania Meta, fosta Facebook, testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri şi bloggeri, scrie portalul TechCrunch.
TechCrunch notează că, la începutul acestui an, reţeaua de socializare declara că va evalua ideea de abonamente pentru bloggeri, după care Instagram a început să dezvolte funcţia care permite ca poveştile bloggerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii acestora.
Potrivit portalului, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă infimă pentru a avea acces la conţinut exclusiv de la influencerii favoriţi.
„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicaţiilor, Instagram a adăugat recent opţiunea Instagram Subscriptions în aplicaţia sa din SUA, în secţiunea de achiziţii în aplicaţie”, relatează portalul.
Platforma de analiză a pieţei de aplicaţii Sensor Tower raportează că funcţia Instagram Subscriptions a apărut în achiziţiile aplicaţiei în versiunea americană încă de la 1 noiembrie, la preţul de 4,99 dolari, apoi pe 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 dolari.
De obicei, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de persoane înainte de a le face publice.