Instagram

Instagram – vrea să introducă funcţia de cumpărături direct de pe platformă

Social

Instagram anunță că platforma vrea să introducă noi funcţii pentru cumpărături, precum achiziţionarea produselor fără a părăsi aplicaţia şi adăugarea unui „coş de cumpărături”.

Șeful serviciului online, Adam Mosseri, a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători şi numărul uriaş de „influenceri” de pe platforma Instagram, relatează Financial Times.

Instagram a început recent să testeze noile funcţii, la cererea utilizatorilor săi, brandurilor şi influencilor populari, care au un număr mare de urmăritori.

Oficialii estimează că acest lucru ar putea aduce câştiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame şi promovări, aproape un sfert din totalul câştigat de Facebook.

Mosseri a mai spus că funcţia de cumpărături reprezintă un plan pe termen lung care va necesita dezvoltarea infrastructurii aplicaţiei. Instagram trebuie să lucreze cu serviciile de plată din fiecare ţară.

De asemenea, vor fi implementate aspecte privind protecţia cumpărătorilor şi integrarea sistemelor de administrare a inventarelor.
„Va fi foarte fragmentat, aşa că va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degrabă pe 5-10 ani”, a adăugat Mosseri.

În luna martie, Instagram a informat că 20 de branduri de modă americane, cât şi influenceri şi creatori pentru mărcile respective, îşi vor putea vinde marfa direct pe platformă, printr-un parteneriat cu PayPal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *