La 3 ani de activitate în România, Lidl Tour anunță o creștere a cifrei de afaceri cu 60% față de anul anterior.
Potrivit unui comunicat de presă, după trei ani de activitate în România, Lidl Tour magazinul online cu vacante al retailerului german, anunță o creștere a cifrei de afaceri cu 60% față de anul anterior, ceea ce înseamnă aproape 30 mii clienți și 1,1 mii de pachete turistice diferite în 97 de țări de pe glob.
Printre destinațiile preferate ale românilor care au cumpărat pachete turistice prin Lidl Tour se numară România, Turcia, Grecia, Spania și Italia. Anul acesta Lidl Tour și-a completat portofoliul de oferte cu noi destinații turistice inedite: croaziere de lux în Alaska sau Patagonia, dar ți circuite în Rusia si America de Sud, se arată în comunicat:
„În luna iunie, Lidl Tour aniversează 3 ani de la lansarea în România și estimează că va menține și anul acesta un ritm de creștere a cifrei de afaceri de peste 60%, raportat la rezultatele înregistrate în anul anterior.
Printre destinațiile preferate ale românilor care au cumpărat pachete turistice prin Lidl Tour se numără România, Turcia, Grecia, Spania sau Italia. Anul acesta Lidl Tour și-a completat portofoliul de oferte cu noi destinații turistice inedite: croaziere de lux în Alaska sau Patagonia, dar și circuite în Rusia și America de Sud.
Lidl Tour, magazinul online cu vacanțe al retailerului german, continuă să le ofere românilor circuite, sejururi, croaziere și vacanțe exotice unice, către destinații diverse, atât din România, cât și în jurul lumii, la cel mai bun raport calitate-preț. Astfel, după 3 ani de prezență în România, Lidl Tour se poate lăuda că le-a oferit românilor 1100 de pachete turistice, în 97 de țări.
„Sunt foarte mândru de echipa Lidl Tour și de rezultatele acesteia. Suntem în creștere față de anii anteriori și ne propunem să fim în continuare o poveste de succes. După doar trei ani de activitate am devenit un jucător important pe piață, care își face remarcată prezența la evenimentele de profil, care a introdus primul zbor direct din România către Maroc sau primul circuit în jurul lumii. Cifrele ne arată că suntem alegerea unui număr foarte mare de români atunci când vine vorba despre vacanțe la cel mai bun raport calitate-preț. Ne propunem ca și pe viitor să avem o creștere semnificativ peste media pieței și să ne dezvoltăm activitatea prin diversificarea portofoliului de destinații”, a declarat Frank Wagner, CEO Lidl România.
În plus, Lidl Tour include în portofoliul său noi destinații exotice, în Patagonia și Țara de Foc, circuite în Africa de Sud, dar și o croazieră de lux în Alaska. Pentru iubitorii de țări exotice, croaziera în Patagonia și Țara de Foc va oferi pe rând momente unice în: Buenos Aires sau Parisul Americii de Sud, Montevideo, Peninsula Valdes sau locul de unde pot fi admirate balenele și leii de mare, Ushuaia, capitala Țării de Foc sau cel mai sudic oraș din lume, Strâmtoarea Magellan și multe alte locuri populare din Argentina, Uruguay și Chile.
Pentru cei pasionați de natură, plajele de nisip alb și apele turcoaz ale Oceanului Indian din circuitul Africii de Sud vor oferi cele mai impresionante peisaje. Printre destinațiile circuitului se numără și Johannesburg, cel mai mare oraș din Africa de Sud, dar și Canionul Blyde River, al treilea cel mai mare canion din lume. Circuitul nu ar fi complet fără vizitarea orașului Cape Town și Capul Bunei Speranțe, singurul loc din lume unde pot fi întâlniți babuinii Chacma.
3 ani de Lidl Tour – Ce preferă clienții?
În general, circuitele și croazierele Lidl Tour sunt preferate de persoanele cu vârste de peste 55 de ani, în timp ce familiile cu copii preferă destinațiile cu transport direct, în Grecia sau Turcia. Tinerii sunt cei care aleg, în mare parte, pachetele speciale pentru concerte dintre ofertele Lidl Tour. Printre pachetele preferate de clienții Lidl Tour se numără: sejururile All Inclusive pe litoralul din România, Turcia sau Spania, dar și circuitele în Europa cu mic dejun sau demipensiune, în Spania și Italia.
În ceea ce privește planificarea vacanțelor, din cifrele înregistrate în primele trei luni ale lui 2019 de Lidl Tour, vacanțele rezervate în perioada Early Booking sunt în creștere puternică. Media de rezervare este cu aproximativ 3 luni înainte de data plecării, iar la circuitele exotice această medie poate crește la peste 4 luni de zile.
Oferte aniversare
Cu ocazia aniversării de 3 ani de activitate în România, Lidl Tour lansează o revistă aniversară, valabilă în perioada 15 iunie – 15 iulie 2019, ce pune la dispoziția turiștilor mai multe pachete turistice, precum și destinațiile preferate ale clienților din ultimul an, la prețuri reduse. Astfel, aceștia pot opta pentru vacanțe în Emiratele Arabe Unite, Israel, Maldive, Thailanda, India, Portugalia, Spania, dar și pentru oferte pe litoralul românesc sau din Grecia și Turcia, ideale pentru perioada verii.
Ofertele aniversare și noile pachete turistice sunt disponibile prin Lidl Tour și pot fi rezervate și achiziționate online, pe www.lidl-tour.ro, și prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242, începând cu data de 15 iunie 2019”.