Justin Bieber- lansează Drew House, brandul său de modă

Lifestyle

O colecție supradimensionată și unisex, produsă în Los Angeles care poartă numele Drew, acesta fiind cel de- al doilea prenume al starului pop.

O mică încercare a avut în 2016, când Justin Bieber în persoană a creat look-ul pentru turneul său ,Purpose World Tour , în colaborare cu Fear of God, marca americană de streetwear condusă de Jerry Lorenzo.

După 3 ani, evident, că a prins gust pentru modă. În ultimele luni, acesta a purtat în previzualizare, tricouri si hanorace, marcate cu logo-ul ”Drew”, sau cu un smiley face, inclusiv la alergat, sau la plimbările cu noua sa sotie, Hailey Baldwin. Biber își promovează noua colecție, despre care paparazzi, au scris : “starul pop a lansat oficial brandul său de modă – Drew House, ca un omagiu adus celui de-al doilea lui prenume”.

Colecția cuprinde forme supradimensionate, foarte dragi lui Bieber și al aspectului său în stil skater, în timp ce toate piesele unisex sunt create în mod etic, într-un număr limitat la Los Angelees. Gama de prețuri variază de la 48 USD pentru tricouri până la 98 USD pentru hanorace.

Paleta de culori pentru moment este limitată la roșu, negru, galben, cu zâmbete pe hanorace și tricouri, dar și pe papucii de hotel. Bumbacul și catifeaua de bumbac sunt în prim plan, cămășile cu gât rotund și hanoracele cu glugă (îmbrăcămintea de bază a lui Justin), precum și pantalonii largi, extra-confort.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *