Esențele pure ale naturii, un parfumier celebru inspirat de arta alchimistă și un director creativ, obsedat de mirosuri și parfumuri, acestea sunt ingredientele noii colecții de parfumuri Gucci, cu un farmec unic.
Dacă nu ar fi existat, și nu ar fi fost atât de creativ, Alessandro Michele, ar fi trebuit să îl inventăm. De dragul visătorilor, al celor care au fantezie și o fac să zboare, chiar și cu un parfum. The Alchemist’s Garden , este cea mai recentă creație olfactivă, creată în parteneriat cu parfumierul Alberto Morillas.
Colecția conține șapte parfumuri, trei ape parfumate și patru uleiuri parfumate. Toate au fost concepute pentru a crea arome personalizate, cu 48 de combinații diferite posibile.“Fiecare parfum este legat de o amintire – o plimbare în pădure, un turneu în centrul Romei atunci când mimoza este în floare, puritatea trandafirului chiar înainte de a fi tăiat … Doar jucați-vă cu aromele pentru a vă găsi parfumul favorit, ca un alchimist care lucrează pentru a găsi formula de aur”, spune Alessandro Michele.
Noile parfumuri Gucci, în sticluțe inspirate din primele recipiente ale parfumeriei, aduc o „altă vreme”, unde amintirile pentru anumite mirosuri primordiale de plante și flori devin puternice și de neșters. La fel ca și cele evocate în campania publicitară regizată de Colin Dodgson.
„Este un fel de baie care aparține imaginației, unde sunt ținute obiecte ciudate și cineva obsedat de mirosuri și parfumuri. Imaginile evocă un timp suspendat, ceea ce vă face să experimentați un miros, pentru a vă duce într-un loc imaginar „, a declarat Alessandro Michele, în videoclipul campaniei pentru colecția The Alchemist’s Garden.