Consiliul Concurenţei a anunţat joi că a autorizat tranzacţia prin care Auchan Romania SA preia magazinele destinate comercializării produselor alimentare şi non-alimentare din staţiile Petrom.
În februarie, OMV Petrom şi Auchan Retail România au anunţat că extind parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în staţiile Petrom. ”În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia şi nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.
Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naţionale de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial”, arată un comunicat emis joi de Consiliul Concurenţei. Auchan Romania este membră a grupului Auchan Holding SA, principalul obiect de activitate fiind comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. În România, Auchan îşi desfăşoară în prezent activitatea prin 33 hipermarketuri şi prin 22 magazine de proximitate MyAuchan. OMV Petrom Marketing S.R.L are ca obiect principal de activitate “comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate”.
Compania comercializează prin intermediul staţiilor de distribuţie Petrom şi produse alimentare, băuturi alcoolice şi răcoritoare, produse pe bază de tutun, precum şi diverse servicii legate de restaurant, snack-bar etc.