ministerul turismului

MAT continuă promovarea destinației turistice România la Varșovia

Social

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) este prezent, în perioada 24 – 26 noiembrie a.c., la cel mai mare târg de turism din Polonia – Tour and Travel (TT) Varșovia, potrivit unui comunicat de presă.

Participarea României reprezintă o nouă oportunitate de promovare a ultimelor tendințe din piața turistică autohtonă, manifestarea expozițională fiind de tip Bussines-to-Consumer.
„Creșterea segmentului de turiști străini este o prioritate pentru minister, autoritățile locale și antreprenorii români. Reluarea participării la târgurile de profil din afara țării este tratată cu multă seriozitate de toți partenerii implicați, iar acest lucru se poate observa și prin prisma activităților existente la standul țării noastre. Mult succes expozanților și așteptăm cifre din ce în ce mai bune!”, a declarat ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

Standul României este amplasat chiar la intrarea principală a spațiului expozițional.
În cadrul standului de la TT Varșovia, participă reprezentanți ai mai multor asociații de profil și ai autorităților publice locale:
Asociația Națională a Agențiilor de Turism;
Asociația de Ecoturism din România;
Asociația Incoming România;
Primăria Municipiului Botoşani;
Consiliul Judeţean Suceava;
Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu;

GAL Microregiunea Hartibaciu din judetul Sibiu;
GAL Podişul Mediaşului (Asociaţia Grupul de acţiune locala);
GAL Dealurile Tarnavelor (Asociatia Grupul de actiune locala);
GAL Asociatia Transilvana Brasov Nord;
APDT Prahova (Asociaţia pentru promovarea şi dezvoltarea turismului);
Asociaţia Karpaten pentru o dezvoltare durabilă;
Asociaţia pentru promovarea Timişoarei;
PALMED (Patronatul furnizorilor de servicii medicale private);

Primăria Municipiului Bucureşti;
Castelul Huniazilor – Hunedoara;
CJ Maramures;
Primăria Suceava.
Cu acest prilej, vor fi promovate tradițiile și cultura autohtonă, prin reprezentații susținute de artiști din județele Maramureș și Suceava, dar și prin demonstrații ale meșterilor populari români, care vor face cunoscute publicului larg arta olăritului și a sculpturii. În plus, vizitatorii vor avea ocazia să deguste produse tradiționale românești din diferite regiuni ale țării.

Pe întreaga durată a manifestării expoziționale, MAT va pune la dispoziția participanților materiale de prezentare a destinației turistice România, broșuri și hărți, dar și obiecte promoționale.
„Feel Alive” este conceputul ales de MAT și reprezentanții Consiliului de Brand Turistic Național (CBTN) pentru târgurile de turism din toamna acestui an. Delegația română este condusă, din partea MAT, de către doamna Tudorița Lungu, secretar de stat.

Polonia joacă un rol important pentru România, fiind una dintre primele zece ţări emiţătoare de turişti. De la începtul anului și până în luna septembrie, peste 50.000 de cetățeni polonezi au ales să își petreacă vacanța în țara noastră, se arată în comunicat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *