Declarația 112

Ministerul Finanţelor şi ANAF oferă suport în vederea completării şi depunerii Declaraţiei 112

Social

Ministerul Finanţelor şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) oferă suport în vederea completării şi depunerii Declaraţiei 112 „Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, potrivit unui comunicat de presă.

„În Monitorul Oficial, Partea I nr. 1112 și din 1112 Bis din 11 decembrie 2023, a fost publicat Ordinul nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a formularului 112 «Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate».

Pentru a beneficia de asistență/îndrumare pentru completarea formularului 112, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistență contribuabili – Contactcenter, la numărul de telefon: 031.403.91.60”, se arată într-un comunicat de presă transmis, vineri, 15 decembrie, de Serviciul comunicare, relații publice și mass media din cadrul ANAF.
Reamintim că 21 decembrie 2023 este termenul de declarare și plată a obligațiilor fiscale, conform prevederilor art.

155 alineatul (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare: „Creanţele fiscale administrate de organul fiscal central pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le reglementează, scadenţa şi/sau termenul de declarare se împlinesc la 25 decembrie, sunt scadente şi/sau se declară până la data de 21 decembrie. În situaţia în care data de 21 decembrie, este zi nelucrătoare, creanţele fiscale sunt scadente şi/sau se declară până în ultima zi lucrătoare anterioară datei de 21 decembrie”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *