Societatea de Transport București (STB) a anunțat că vineri, 16 septembrie 2022, se va alătura campaniei naționale „Schimbă PET-ul cu Biletul”.
Această campanie va fi adoptată în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității, ca parte a programului Vinerea Verde.
Campania are rolul de a încuraja oamenii să folosească transportul în comun în detrimentul mașinilor personale.
De asemenea, STB a transmis că există și un obiectiv social al campaniei, anume acela de a face accesibilitatea transportului public.
Cum funcționează proiectul „Schimbă PET-ul cu Biletul”“Practic, cetățenii vor veni cu 5 PET-uri/doze/sticle la unul dintre magazinele Kaufland și vor primi în schimb un bilet cu două călătorii pentru mijloacele de transport în comun”, anunță STB.
Mai multe detalii găsiți pe site-ul Act For Tomorrow, accesând link-ul – https://bit.ly/3qFg2SL
Campania face parte din Programul Național Vinerea Verde, inițiat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, o inițiativă menită să reducă poluarea cauzată de transportul cu mașinile personale în marile orașe, prin care toți cetățenii sunt încurajați să utilizeze transportul alternativ pentru deplasările lor.