Noul administrator delegat al grupului PepsiCo, Ramon Laguarta, a preluat conducerea în locul Indrei Nooyi, care a condus compania timp de 12 ani.
Lagurata a anunțat că nu are nicio intenție de a schimba rețeta, deoarece rezultatele ultimului trimestru al anului 2018 au fost în creștere, toate obiectivele au fost depășite și, 2019 a pornit cu piciorul drept la nivel de vânzări.
Nu același lucru s-a întâmplat cu rivalul etern Coca-Cola, care de câteva zile a lansat o alarmă asupra veniturilor așteptate, subminată de puterea dolarului.
Astfel, Laguarta a asigurat piața că, nu are intenția de a disocia gigantul de gustări și băuturi , nici să dezinvestească operațiunile de îmbuteliere ale companiei.
„Credem ca portofoliul nostru geografic si de produs are un sens – a spus noul CEO, si în prezent nu vedem nevoia de a disocia sau de a achiziționa firme în mod semnificativ.”
Anul trecut, PepsiCo a achiziționat SodaStream International, producător de mașini pentru producerea de apă carbogazoasă și băuturi mai sănătoase, la fel cum Coca-Cola a cumpărat lanțul de cafenele Costa Coffe.
„Am realizat sau am depășit fiecare dintre obiectivele financiare pe care le-am stabilit la începutul anului – a spus Laguarta – veniturile organice au crescut cu 3,7%, o accelerare semnificativă față de 2017. Și în cursul anului, am văzut accelerarea ratei de creștere de la 2,5% în primul semestru la 4,7% în al doilea semestru. În același timp, am continuat să investim în business, iar ritmul puternic pe care îl avem la începutul lui 2019, este un bun indiciu că acele investiții funcționează: reducerile de costuri vor fi reinvestite deoarece vrem să accelerăm creșterea ratelor veniturilor noastre „.