Rihanna va lansa o linie vestimentară de lux în colaborare cu LVMH, care va purta numele Fenty, după numele complet al artistei, Robyn Rihanna Fenty, care va cuprinde accesorii, încălțăminte și piese vestimentare.
Rihanna are și brandul său de cosmetic – Fenty Beauty, care la sfârșitul anului trecut, a atins vânzări de aproape o jumătate de miliard de euro.
În 2018, cântăreața a lansat și o linie proprie de lenjerie, Savage X Fenty.
Gigantul de produse de lux LVMH, al miliardarului francez Bernard Arnault, a anunţat vineri lansarea iminentă, în primăvară, împreună cu Rihanna, a unei noi mărci de lux înglobând haine, încălţăminte şi accesorii.
Grupul francez, proprietar al Dior, Louis Vuitton, Fendi şi Givenchy, şi Robyn Rihanna Fenty s-au asociat pentru a crea o nouă marcă de lux, a precizat LVMH într-un comunicat. Aceasta este prima casă de modă creată ex nihilo în cadrul grupului LVMH de la Christian Lacroix în 1987, a declarat un purtător de cuvânt al grupului. Ea va fi condusă de o femeie – o altă premieră pentru grup – care va oferi inspiraţie artistică. Noua marcă de lux va fi lansată în cel mai probabil în luna iunie.
Rihanna este foarte încântată de această colaborare: „A lansa o astfel de linie vestimentară cu LVMH este un moment incredibil de special. Mr.Arnault mi-a oferit oportunitatea unică de a dezvolta o casă de modă în sectorul luxury, fără limite artistice impuse. Nu mi-aș fi putut imagina un partener mai bun, atât din punct de vedere creativ, cât și de afaceri și sunt pregătită ca lumea să vadă ce vom construi împreună”, a declarat ea.
Rihanna este prima femeie care va crea un brand original la celebul grup de luxury, precum și prima femeie de culoare aflată la conducerea unei case de modă ce face parte din grupul LVMH, potrivit publicației The New York Times.
Linia ei vestimentară este prima nouă Casă de Modă creată de grupul LVMH din 1987 încoace, de la debutul lui Christian Lacroix.