Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) prezent la târgul de turism IBTM Barcelona

Lifestyle

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) a fost prezent în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie a.c., la târgul de turism IBTM Barcelona, organizat în format Business-to-Business (B2B), pe sectorul MICE (Meeting, Incentives, Conferencing, Exhibitions/Events).

„Turismul de evenimente sau MICE, așa cum mai este cunoscut, creează oportunități valoroase pentru țara noastră, fiind unul dintre principalele segmente care contribuie la conturarea unei imagini pozitive asupra destinației România, pe plan extern. Timp de aproape doi ani de zile, restricțiile impuse de pandemie au determinat această industrie să se adapteze, pentru a nu întrerupe complet activitatea. Respectiv, conferințele și seminariile s-au desfășurat exclusiv online. Însă acum, odată cu reluarea evenimentelor în format fizic, avem șansa de a intensifica eforturile de promovare, astfel încât să facem tot mai vizibilă oferta țării noastre. Avem infrastructura necesară, precum și rezultate de succes, care ne recomandă! Mesajul trebuie să ajungă tot mai departe, către marile companii și profesioniștii din domeniu, iar IBTM Barcelona este o platformă importantă, care ne poate oferi acest cadru. Le urez mult succes participanților!”, a declarat ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu.
Standul României, a fost organizat sub pavilion național în cadrul IBTM Barcelona, dupa cum urmeaza:

Asociațiile de profil și autoritățile publice locale, prezente la târgul de turism IBTM Barcelona, în cadrul pavilionului național:
Asociația Națională a Agențiilor de Turism;
Asociația de Ecoturism din România;
Asociația Incoming România;
Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova;
Asociația pentru Promovarea Timișoarei;
Asociația Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă;
Consiliul Județean Maramureș;
Consiliul Județean Constanța.

Spania s-a remarcat în topul țărilor emițătoare de vizitatori pentru România, iar oportunitatea pe care o oferă, prin intermediul organizării IBTM Barcelona, de a crea conexiuni între reprezentanții unor mari companii/organizații și profesioniștii din turism, reprezintă pilonii care au stat la baza deciziei de participare. Mai mult decât atât, în ultimii ani de zile, țara noastră s-a bucurat de o dezvoltare a segmentului MICE, principalele orașe care dispun de o astfel de infrastructură fiind București, urmat de Cluj, Sibiu, Constanța, Oradea, Iași, Brașov și nu în ultimul rând de Timișoara, care va deveni, în 2023, Capitală Europeană a Culturii.

România a dovedit că poate găzdui cu succes congrese și conferințe, expoziții și târguri, formuri de afaceri, sesiuni de training și alte evenimente din această sferă. Printre reușitele recente, menționăm
Conferința Plenipotențiarilor Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor (UIT), care a reunit timp de 3 saptamani, la București, peste 3.000 de invitați de rang înalt, din întreaga lume. Totodată, chiar în aceste momente se desfășoară, în Capitală, reuniunea miniștrilor afacerilor externe ai statelor membre NATO.

IBTM Barcelona încheie seria de participări la târgurile internaționale de turism din acest an. Conceptul ales de MAT și reprezentanții Consiliului de Brand Turistic Național (CBTN) este „Feel Alive”. Doamna Tudorița Lungu, secretar de stat, conduce delegația română.

Informații de background:
IBTM World este principalul eveniment global pentru industria MICE (Meeting, Incentives, Conferencing, Exhibitions / Events) care are loc anual la Barcelona. În cadrul evenimentului, peste 3.000 de destinații și furnizori de calitate sunt adesea prezenți, gata să se întâlnească și să creeze o rețea cu peste 15.000 de profesioniști din industrie, din peste 100 de țări din întreaga lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *