România, promovată la târgul internațional de turism din Viena

Lifestyle

În perioada 14-17 martie a.c., Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a promovat România ca destinația turistică, în cadrul târgului internațional de turism „Ferien Messe” din Viena, Austria.

Pe parcursul celor 4 zile, atât profesioniștii din domeniu, cât și publicul larg, au avut oportunitatea de a vizita standul țării noastre, organizat la cea mai importantă manifestare expozițională din Austria.

Ministerul informează prin intermediul unui comunicat faptul că, la ediția din acest an, România a participat cu un stand de 80 mp, având trei laturi deschise, și găzduind 13 co-expozanți: SN Plafar SA, Consiliul Județean Suceava, World Synergy Travel, Karpaten, Visit Oradea, Hotel President – Băile Felix, Organizația de Managament a Destinației Timișoara, AVA TPT Travel Service, Encyclopedia Tours, George Turism, Direct Travel, Primăria Botoșani și Teleferic Grand Hotel.

Alături de aceștia, MEAT și-a propus să promoveze destinațiile turistice românești, evidențiind, astfel, accesibilitatea acestora prin zboruri directe din Viena către București, Sibiu, Cluj-Napoca și Iași. În prima zi a târgului, OMD Timișoara a propus o sesiune exclusivă destinată jurnaliștilor și reprezentanților din industria turistică austriacă, cu scopul de a iniția colaborări și parteneriate de durată într-un cadru profesional. Pe parcursul serii, Ambasada României în Republica Austria a fost gazda unei recepții speciale, dedicată jurnaliștilor și agențiilor de turism austrieci, în vederea inițierii de parteneriate durabile în domeniul turismului.

În lumina viitoarelor sărbătorilor pascale, România propune o incursiune autentică în tradițiile sale. Astfel, pe parcursul celor 4 zile de manifestare expozițională, s-au desfășurat sesiuni de degustare, cu produse tradiționale românești, inclusiv vinuri și bere, alături de o serie de demonstrații autentice de încondeiere a ouălor, susținută de către un meșter popular din Suceava. În România, încondeierea de ouă este o tradiție cu rădăcini precreștine, devenind, astfel, o experiență captivantă, care marchează sosirea primăverii și renașterea naturii. Totodată, Salrom și Plafar vor prezenta gama lor variată de produse, evidențiind diversitatea produselor românești.

Participarea României la târgul internațional de turism „Ferien Messe” din Viena accentuează valorile turistice, antreprenoriale și culturale ale țării noastre. Manifestarea expozițională, de interes pentru industria de profil din Austria, este vizitată an de an de numeroși specialiști, reprezentanți ai mass-media și personalități publice, și devine, astfel, o bună oportunitate pentru ca țara noastră să-și pună în evidență diversitatea și autenticitatea tradițiilor și destinațiilor sale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *